Monday, March 21, 2011

VIDEO SEKS PEMIMPIN PEMBANGKANG

KOMEN KAWAN-KAWAN KITA:

Mana mungkin, sebabnya (jawapan stereo type sejak dari dulu lagi)

  • semua ni fitnah semata-mata.
  • semua ni konspirasi.
  • semua ni kerja Polis.
  • semua ni kerja jahat UMNO.
  • semua ni Rosmah yg suruh.
  • mesti kerja agen APCO Yahudi.

kata mereka lagi takkan lah pemimpin Anugerah Tuhan (kata isterinya) nak buat kerja macam ni??..

www.parpukari.blogspot.com kata,
Wah! Ini berita panas tahap kunyit punya ni! Menurut portal harami Malaysiakini, mereka diperlihatkan sebuah video yang penuh dengan adegan seks. Menurut portal penjilat pembangkang itu lagi, pelakon dalam video itu ialah salah seorang pemimpin utama Pembangkang!

Wow! Ini skandal of the year beb! Dikhabarkan orang yang menunjukkan video ni adalah Dato T, dia kata kalau pemimpin yang berlakon dalam video ni tak letak jawatan dalam seminggu maka video ini akan tersebar lebih meluas lagi.

Dato T juga telah hantar satu salinan kepada isteri kepada Lelaki Y..eh..lelaki yang sedang beraksi dalam video tersebut untuk tujuan pengesahan. Dia kata kedua-dua mereka kena undur diri politik. Kalau korang nak tau lebih lanjut klik sini dan sini.

Yang peliknya, belum apa-apa lagi si bapok yang tak digemari Anwar telah mengeluarkan kenyataan bahawa itu adalah video palsu! Aik! Kau dah tengok ke Nik Nazmi? Macamana kau tahu video tu palsu? Kau pakar forensik ke?

Lagi satu kau gelabah semacam je, adakah itu video Lelaki Y? Ce cite, ce cite...itu video baru tau, bukan video lama, malah video tu lebih clear dari video Chua Soi Lek! Tapi aku percaya, walau macamana kau tunjuk bukti pun ahlul PAS terutama si bapak syaitan bernama Nicky Ajis akan guling-guling tengah jalan dan kata ini semua 'FITNAH'

Wah! Makin panas nampaknya senario politik di tanahair kita ni kan?

No comments: