Sunday, November 25, 2007

KELING MENGAMUK DI KL




3 comments:

wan said...

tidakan yang tidak cerdik...sebagai warganegara malaysia wajarkah mempamerkan wajah "Gandi" sebagai hero mereka..kalau dah x suka hidup di malaysia dipersilakan untuk keluar dengan penuh hormat dari negara ini

Anonymous said...

sorry to say la. blog ko ni ntah apa apa dan sangat racist. Ko punya menteri BN kalau dapat tau ko buat posting mcm ni mmg kena dah.. buat mengurangkan undi BN jer.

1 jari menuding orang tapi jangan lupa ada 4 jari menuding diri sendiri..
publish le komen ni.. kalau berani.

Anonymous said...

Dia orang ni tak sedar diri, kalau nenek moyang mereka tak dibawa oleh orang putih ke sini (Tanah Melayu) dulu, sampai sekarang pun masih merempat kat negara sendiri..perang sesama sendiri..negara kaya tapi rakyat miskin banyak korupsi..yang hairan dan sedihnya tu ada pulak orang Melayu yang menyokong perjuangan mereka...butakah mata mereka orang India sekarang dah banyak yang kaya raya...saya sendiri pun bekerja dengan company Bangsa India...ingat kamu semua penyokong Hindraf jangan sesekali cuba menghancurkan segala apa yang telah dibena selama 50 tahun dahulu termasuk pembangunan serta keharmonian hidup berbilang bangsa dan jangan sesekali menafikan hak orang-orang Melayu sebagai pri bumi negara ini...JANGAN CUBA BERMAIN API KELAK BURUK PADAHNYA.