Thursday, April 10, 2008

PKR - Projek Khinzir Rakyat

Mulai semalam, selepas mesyuarat EXCO Kerajaan Negeri Selangor, Menteri Besarnya Tan Seri Khalid Ibrahim mengumumkan PKR telah ditukar nama kepada parti PROJEK KHINZIR RAKYAT (PKR). Ianya sejajar dengan kesanggupan Khalid untuk menjadi pak turut kepada DAP untuk melaksanakan projek meja pertama DAP dalam sejarah Malaysia yang menggunakan peruntukan dan tanah milik rakyat. Lebih hebat lagi Khalid ingin menjaga hati exconya sendiri Theresa Kok yang juga seorang anak dara tua dan kuat makan babi terutamanya babi panggang.


Inilah impian rakyat Selangor selama ini. Sesuatu yang tidak pernah dilakukan oleh kerajaan BN sebelum ini demi kemakmuran rakyat. Projek Khinzir Rakyat (PKR), RM 100J telah diluluskan sebagai projek mega pertama Selangor. Adakah orang Melayu Selangor sangat gembira dengan projek ini?


RM100 juta sama dengan membina 100 masjid di kampung-kampung. Jika seekor babi berharga RM100 seekor bermakna dalam RM100juta ada 1 juta ekor babi di Selangor iaitu jumlah babi lebih banyak dari penduduk daerah Sepang dan Kuala Langat. Mungkin babi-babi ini bakal menjadi pengundi PKR, DAP dan PAS dalam pilihan raya yang akan datang.


Mari sama-sama ucapkan tahniah kepada kerajaan Projek Khinzir Rakyat (PKR) dan MBnya yang sangat prihatin dengan masalah rakyat Selangor.


Rupa-rupanya manifesto "Kerajaan Berkebajikan" ditujukan kepada babi dan bukan kepada manusia.

1 comment:

Anonymous said...

assalammualaikum kpd sume org melayu islam kat mana jua anda berada..saya sebagai rakyat selangor merasa sungguh sedih dan teramatlah malu atas keputusan kerajaan selangor under PKR,DAP N PAS tersebut.. PKR nyata sekali telah menjadi alat tunggangan DAP dlm membuat sebarang keputusan..kalid ibrahim mmg X ambil peduli hal2 rakyat selangor sebab beliau mmg ada byak saham dan hidup mewah dan kaya raya.. yg jd mangsa kita ni rakyat selangor ..Daerah sepang adalah kampung halaman saya..skrang ni nk ajak sedara mara dtg kampung pun malu lg aib!..ini kah habuan negara kebajikan utk org kampung yg rata2 org melayu??.. KEBAJIKAN UTK SIAPA? untuk org cina yang selepas ini akan menjadi kaya mewah hidup senang apabila ternakkan Babi mereka semakin berkembang sehingga boleh menjadi pengeksport BABI yang terkenal diAsia Tenggara..mengapa kebajikan untuk Babi yg di perjuangkan oleh menteri besar PKR? Di mana tok lebai dan org2 alim pas yg sebelum ini sblum pilihanraya ke 12 lalu sanggup mengedar risalah menentang ladang ternakan Babi tersebut! sangup org2 PAS menipu org kampung sepang.. kalo x nak babi undilah pembangkang PAS,DAP atau PKR.. sekarang ni PAS kata lain plak ,mereka sokong projek BABI tersebut..apa nk jadi dgan PAS ni.. dgn org melayu islam lain mereka X nak bersalam tp dengan cina kafir yg makan BABI! org pas boleh bersalam erat siap berpeluk pelukan lagi! lepas ni semua projek pembangunan akan terlepas pada org cina sahaja..syarikat melayu yg sebelum ini berusaha memajukan diri x cukup modal akan di ketepikan untuk memberi laluan syarikat2 kayaraya yg hampir semuanya di monopoli org cina, di mana letaknya peluang utk org melayu? ini kah Negara kebajikan yg hanya memperjuangkan kebajikan utk kaum cina penternak Babi, di mana hak kami pulak sebagai org melayu? adakah di bawah kangkang Teresa Kok DAP.. pada org PAS dn PKR mungkin dah terminum air kencing Teresa Kok gamaknya sampai sanggup mengetepikan maruah bangsa melayu dan org islam skarang ini demi gilakan kuasa.. org cina boleh balik CHINA kalo x suka dgan malaysia, org India boleh balik India.. tapi org Melayu nk lari kat mana? di sini lah tanah tumpah darah kita sebagai org melayu.. jangan jd seperti org FIJI merempat di negara sendiri.. Ayuh org melayu Bangkit kita, jgan lah asik Mudah Lupa!!..