Saturday, September 27, 2008

TERESA - RUMAH KENA BOM PETROL. KENA UGUT


TERESA Kok menunjukan nota ugutan dan contoh bom petrol yang dilontar di kediaman ibu bapanya di Jalan Ipoh di sini, selepas mengadakan sidang media mengenai insiden itu hari ini. Bagaimanapun kejadian kira-kira 2.55 pagi tadi tidak mencederakan penghuni rumah itu kerana bom petrol itu tidak meletup.
Antara kandungan surat ugutan:
WOI TERESA BABI !!!
LU JAGA SIKIT, JANGAN
SUKA CARI PASAL...
NANTI GUA BAKAR
SAMA LU DENGAN
LU PUNYA FAMILY,
PAHAM!!!
nota:
cuba tengok muka Teresa tu... muka kesian nak ambil simpati dan publisiti murahan.

3 comments:

david santos said...

I am to pass to desire a good weekend to you.

kamal... said...

nahhhh baru tau..sapa suruh bacul sangat..ermmmm tapi yg hairan dia ni tak serik2 lagi..tp sapa tau ini agenda dia atau dia rancang sendiri supaya timbulkan huru hara..
tp yg pasti dan sangat2 pasti dia tetap juga cari polis kan..bukan kah sebelum ini dia hentam mati-matian kewibawaan polis..mcm2 lah d tuduh polis ni..makanan anjing lah,wanita cina bogel lah..ermmm apa2 lg lah..sekarang u cari polis juga mahhhh

The Author said...

Siapa makan cili, dia lah terasa pedasnya!