Saturday, November 01, 2008

BAGUS SANGAT KE NAJIB?

Gambar Najib yang disiarkan Malaysia Today: http://mt.m2day.org/2008/content/view/13880/84/



Najib penakut?. Aku dah cakap lama dah. Najib ni kuat melatah. Lebih kuat melatah dari orang tua yang dah nyanyuk. Cepat sangat mintak maaf bila di tekan oleh orang Cina. Itu hari Ahmad Ismail punya kes, tiba-tiba kau mintak maaf kat orang Cina bagi pihak UMNO dan orang Melayu. Aku ini orang UMNO jugak. Tak rela aku nak bagi kau bercakap bagi pihak aku.

Ni cerita DEB pulak. Lu sapa nak menilai semula ekuiti 30% penyertaan Bumiputera?. Apa kau ingat Malaysia ni kau punya sorang aje ke?.

Jangan jadi penakut la. Aku heran jugak apa bagusnya Najib ni?. Lebih hairan lagi tak de siapa yang nak lawan dia dalam UMNO. Ke UMNO dah tak pemimpin lain? Atau kuat tabur duit?.

Aku rasa jika orang yang anti Pak Lah kata Pak Lah adalah PM paling teruk dalam sejarah, aku pulak nak kata Najib akan jadi 100 kali teruk dari Pak Lah.

PAS dan PKR sememangnya berdoa Najib cepat jadi PM. Kata sekor hardcore PAS, hari ini Najib angkat sumpah PM, besoknya PAS akan telanjangkan semua skandal Najib. Boleh tahan jugak ni.

1 comment:

PAK PELANDOK said...

Sungguh menarik cerita ni..

Itulah pemimpin kita, begitu lembut dan terlalu bertolak ansur, sehinggakan pekara sensitif spt DEB pun boleh berkompromi, tu tak lainlah.. kerana nak popular dan menagih sokongan kaum lain yang tak pasti lagi kejujuran dan keikhlasan mereka, yang selama ini telah menampakan berbagai tembelang dan matlamat perjuangan mereka.