Wednesday, November 26, 2008

BETUL KE NI?

Diana bersama kek coklat dari Hotel Berjaya Times Square sempena jualan amal baru-baru ini. Kek tersebut turut dihadiahkan sebagai kek hari lahir untuknya


(BETUL KE NI?. BUDAK MENTAH BARU SETAHUN JAGUNG DAH BOLEH BELI KERETA BMW X5. KATANYA BELI KERETATU ATAS TITIK PELUH DIA SENDIRI BERLAKON. BOLEH PERCAYA KE?. MUNGKIN DIA INGAT KERETA TU HARGANYA RM5000 KOT. KALAU MAK BAPAK DIA KAYA DAN BELI KERETA TU CAKAP AJE LAH. BUKAN JEALOUS, TAPI JANGAN BODOHKAN ORANG LAIN LAH!!!)

Cerita dari mstar.com.my
Walaupun 'dihujani' pelbagai hadiah, kata Diana, hari lahirnya tahun ini juga amat bermakna kerana dengan hasil titik peluhnya sebagai pelakon dan model selama ini, dia akhirnya mampu membeli sebuah kereta mewah BMW X5 tanpa bantuan kewangan dari sesiapa pun.

"Saya sudah lama impikan untuk mempunyai kereta sendiri. Tak sangka tahun ini impian saya terlaksana juga. Lebih membanggakan saya, ia adalah hasil dari usaha saya sendiri, bukannya pemberian daripada mana-mana Datuk, ibu mahupun Shamsul.


4 comments:

add said...

"anu " sape atas kek diana tu

Zahar said...

Kalau dia kata dia kena berpeluh peluh untuk dapatkan duit beli keta baru tu, saya percaya seratus persen lah.

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

HARTA PESAKA TOK DAN PAPA KOT?

bungaraya said...

Langsung tidak tersenarai dalam mindaku untuk diperbincangkan.
Kepadaku sekalipun ayahnya atau bondanya atau tunangnya yang membantu membelikan kereta jaguar sekalipun its okay. Kenapa kita nak membincang hal spt ini. Salahkah ia berkedaan begitu?
Yang salah bukan itu. Tapi ini.
Penghayatan islamnya. Budak perempuan mesti diajar menutup aurat. Jangan terbelah sana dan sini. Tak usahkan aku, Pak Imampun boleh terpesona.