Friday, February 11, 2011

KHALID GAGAP BERTAMBAH GAGAP

KHALID GAGAP sengaja mengemukakan permohonan mahu menubuhkan pasukan polis tambahan sendiri sebagai gimik politik bertujuan menutup kelemahan sendiri.

Ia hanya gimik politik kerajaan Selangor. Tujuannya hanya mahu menjatuhkan reputasi PDRM kononnya pasukan keselamatan di bawah kerajaan Pusat gagal melaksanakan tanggungjawab mencegah jenayah dan menjaga keselamatan rakyat.

Selama ini, PDRM cukup cemerlang dalam melaksanakan tugas menjaga keselamatan negara termasuk negeri Selangor. Ini terbukti apabila ramai orang berhijrah untuk tinggal di negeri ini, manakala rumah dan peluang pekerjaan bertambah,

KHALID GAGAP harus dipersoalkan apa kelebihan negeri Selangor berbanding negeri-negeri lain sehingga perlu mempunyai pasukan keselamatan sendiri.

Jika Selangor diberi keistimewaan tersebut, tidak hairan langkah itu menjadi ikutan negeri-negeri lain dan dikhuatiri akan menimbulkan suasana kelam-kabut apabila setiap negeri mempunyai pasukan polis sendiri.

Yang tersirat sebenarnya, KHALID GAGAP hendak jadi KETUA POLIS PKR SELANGOR. Dia mahu kawal semua pergerakan yang mengganggu gugat pihak dirinya sendiri dan 'teman istimewa'nya yang kebelakangan ini mula diganggu dan malah skandal gambar seksi 'teman istimewa' bakal muncul dengan gambar-gambar yang lebih sensasi.

NOTA:
TOK MB, APAMACAM KITA KE PONORAMA MALAM NI?.... OK SET....

No comments: