Thursday, October 16, 2008

KHAIRY : SAYA 'BAWAH ANJING'

KHAIRY : SAYA ‘BAWAH ANJING’

Nampaknya KJ macam dah nak mengaku kalah. Budak mentah yang perasan terror dan pikir paling power dalam UMNO kini sudah seperti orang tidak siuman apabila beliau menjangkakan pada awalnya mendapat pencalonan mudah dari pemuda bahagian.

Tiba-tiba KJ berubah nada. Tak pernah dalam sejarah politik budak bongkak ni begitu merendah diri sehingga mengaku beliau kini hanyalah calon ‘bawah anjing’ (underdog). Sekarang baru dia tahu langit tinggi rendah. Orang sudah mula tidak pandang lagi parasit UMNO ini. Lebih-lebih lagi pak mentua dah nak pencen. Buat apa simpan liabiliti dalam UMNO.

Mungkin jika Najib (jika jadi PM lah) ada anak perempuan, mesti kena mengurat dengan KJ. KJ ni langsung tak de karisma politik. Harapkan pandai cakap sahaja. Kira-kira dia ni paracut jugak lah. Dulu Izzah anak Anwar Al-juburi, dia nak tackle. Anwar kena kantoi dengan Dr Mahathir, terus mengurat anak Pak Lah sampai dapat jadi bini.

Kita tengoklah dalam minggu ini. Boleh atau tidak KJ dapat lagi 20 pencalonan. Yang pasti duit bertaburan di seluruh negara semata-mata sebagai ‘pelincir’ untuk mendapat pencalonan.

No comments: