Sunday, February 11, 2007

GAMBAR RAJA ENDON TV3 PART(2)





NI GAMBAR-GAMBAR YANG DIHEBOHKAN RAJA ENDON TV3 BERBIKINI MASA DIA CUTI DI BALI..BIASA JE GAMBAR NI..CUMA DIA CELEBRITI..BENDA2 CAM NI TENTULAH BOLEH JADI KONTROVERSI..KEPADA TUKANG HEBOH TU KENA BUKAK SIKITLAH MINDA..BAGILAH CAN DIA NAK BERCUTI..SALAH KE..

9 comments:

Anonymous said...

ha'a la kan, apa la nak heboh-sangat kan... dah namanya pun celebriti, macam tu la... kalau dia ni ustazah ke, lain la jugak. ni cuma pengacara TV, dah tu TV3 pulak tu, apa la nak dipelik kan...

Anonymous said...

memang lawa dia pakai macam tu ..elok benarlah dia orang heboh bak ulasan U ..biasa saja kalau ada pic dia elok lah letak banyak-banyak.

Anonymous said...

memanglah tak kisah kalau nak bercuti. tetapi berpada-padalah sikit. sudahlah melayu islam pulak tu. memalukan agama, bangsa dan keluarga aja

Anonymous said...

Hurm...ni lak pic yg heboh 2..Nothing 2 me coz i've seen worse than this..Tapi bkn minah ni la..Org melayu kita gak..Tapi benda ni dah normal la..Mmg la memalukan tapi think la..Awek pakai tudung pon dah berani wat wayang panas..Lagi memalukan..Pakai tudung 2..Adeh.. Just don't judge people bad just becoz she is sexy..Shaifulbahri..nice blog..Full of information :)

Anonymous said...

Artis melayu banyak yg terikut ikut dgn barat, sedar dirilah dulu saipa kamu.

Anonymous said...

Melayu sekarang tak semestinya islam. Senang aja islam ke tak itu soalnya. Kalau minum dan seksi sekisi tu bercangahan dengan islam, dia tu bukan islam namanya. Tapi yang peliknys sekarang manusia sekarang seketika islam sekita tidak. Contohnya manusia minum arak, tak tutup aurat dan peluk pelukan dengan jantan bukanlah prinsip islam, tetapi bila buat cover hari raya ke atau mengacara majlis islam atau bertunang jadi islam pula. Ning Baizura, Erra Fazira...itu action aje...Contoh yang baik lihatlah iklan Celcom Maya Karin, kalau kat KL tak bertudung, kalau kat pantai timur bertudung. Takut manusia ke takut Tuhan. Walaubagaimanapun, semuanya dah jadi lazim...kalau nak marah kat aku tak apalah. U entitle to your opinion

izali said...

bercuti tak salah, pakai bikini masa cuti tu yg salah. kalo pakai dlm umah x pe ler. bukan manusia atau menteri cakap salah, tp quran cakap salah.

oleh itu, bukak la minda bukak al-quran surat an-nisa'. dlm surah tu x de sebut pon artis ke, celebriti ke, menteri ke...hanya sebut wanita yg islam.

so, dah terbukak minda blom??? jumpa surah an-nisa'??

Anonymous said...

Ha! kalau korang nak tau, inilah dia Islam Ada-hari (Islam Hadhari) yg PM kesayangan kita war-warkan tu. Ada hari Islam, ada hari tak macam Islam. Ada paham ka blogger2 sumer!!!

azmiaznita said...

taubatlah wahai raja endon dan mereka yang sespesies dengannya...
sesungguhnya api neraka itu lebih berselera dengan aurat yang kau tunjukkan itu....
Semoga kau cepat dapat hidayah dari ALLAH