Saturday, January 06, 2007

MPAJA ITU KOMUNIS





Gambar di atas ini adalah bukti terdapat golongan yang masih buta sejarah negara. Dengan bangganya mereka mengagungkan perjuangan Malayan People Anti Japanese Army (MPAJA) semasa perang dunia kedua dan selepasnya.
Kumpulan buta tuli sejarah ini sebenarnya sudah tiada modal untuk berpolitik dan mereka kononnya berpaksikan sempena sambutan 50 tahun negara merdeka dengan memperingati perjuangan MPAJA yang telah dibuktikan sejarahnya adalah konrad dan anggota perisik Parti Komunis Malaya (PKM). Kononnya perjuangan kemerdekaan sebelum ini adalah berlandaskan perkauman iaitu hanya orang Melayu sahaja yang mendabik dada merekalah pejuang kemerdekaan. Oleh itu golongan buta sejarah ini mengambil perjuangan MPAJA juga adalah pejuang kemerdekaan dan layak dihargai dan disanjungi.
Keparat bodoh sejarah inilah sebenarnya perosak minda bangsa dan menafikan fakta sejarah. Mereka sudah hilang akal dengan mengagungkan perjuangan komunis dalam agenda perjuang politik masa kini dan memutar belitkan fakta sejarah.
Dengan slogan pengampu mereka sempena 50 tahun kita merdeka mereka memperjuangkan kononnya merekalah golongan yang memartabatkan perpaduan nasional sedangkan slogan mereka "Henti main sentimen perkauman untuk kepentingan politik" yang kononnya ditujukan kepada kerajaan, sebenarnya mereka tujukan kepada diri mereka sendiri yang memprovokasi isu perkauman dengan melaga-lagakan orang Melayu dan Cina dan mengungkitkan kembali perjuangan MPAJA yang mereka anggap juga sebagai pejuang kemerdekaan negara.
PARTI KEADILAN BUTA TULI SEJARAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

1 comment:

Anonymous said...

Buta sejarah tak pe, asalkan jangan buta hati. Ada manusia yang Allah bagi kuasa, tapi salah guna kuasa, Allah bagi harta, salah guna harta, Allah bagi ilmu, salah guna ilmu dan Allah bagi nikmat, salah guna nikmat, kan?